星期三開爐社區關懷

星期三開爐:第二集 – Shopping變陣

第二集 – Shopping變陣
日期:3月25日 (星期三)
時間:1:00pm Live @ HKU100

以下為精華節錄 (足本重溫):

陳子堅:「始終心態上要 Aim High,開始時會好困難,但作為港大校友,應該有能力係困難嘅環境,諗點樣可以 Stand Out From the Crowd,對企業有貢獻。」

韓駿謙:「現時出來創業,opportunity cost 低很多,可以嘗試跟同學組隊,諗下新橋。Start-up 架構簡單,當環境變得快,反應亦可以好快速。加上租金平咗,請人又易咗,就睇你點發揮。」

羅永聰 :「無一個人係會識哂所有嘢,我嘅經驗係collaboration,合作而成功嘅機會係大過靠自己。喺轉變嘅時間,亦係搵機會組隊嘅時候,而大學正係團隊最好嘅平台。

嘉賓主持:羅永聰 (LLB 2000; MJ 2003)

嘉賓
陳子堅 (BEng(EComE) 2006) — 天貓海外-香港及澳門區負責人
陳子堅現任天貓海外香港及澳門地區的負責人。天貓海外是阿里巴巴集團旗下電商平台淘寶及天貓的海外業務。根據易觀的數據顯示,按2019財年的交易總額(GMV)計算,淘寶是中國最大的移動商業平台,擁有龐大且不斷增長的用戶社群;而天貓就是全球最大面向品牌與零售商的第三方線上及移動商業平台。
加入天貓海外之前,陳子堅亦在多家上市公司工作,在電商、零售及供應鏈管理和分銷方面具備豐富經驗。

韓駿謙 (BBA 2019) — GreenPrice 共同創辦人
GreenPrice 成立於2016 年,是一家專門推廣「錯誤標籤」、「包裝損壞」及「已過最佳期限」產品的社會企業,以減少堆填區壓力。Terence Hon讀大學時參加社會創新競賽,與朋友創立GreenPrice。GreenPrice目前在香港有三間實體店。

HKU Fireside Wednesday繼續 #星期三開爐 。港大校友分享零售業情況,一齊突破思維,同你諗下今年有咩新搞作,逆境中找 #新拍檔#新機會#新資源

#firesidechat #firesidewed #星期三開爐

標籤
Show More

相關文章

Back to top button
Close