不記名的心理狀況自助評估工具,港大精神醫學系基於香港本地數據研發而成

一連串的社會事件,加上疫症爆發,大家可能正面對前所未有的壓力,甚至不時感到懼怕、擔心和憤怒。你,最近還好嘛?

Psychological Assessment Tool HKU FLOW Tool ymh
Photo by JESHOOTS.COM on Unsplash

港大醫學院精神醫學系青少年精神健康小組最近推出網上工具「心之流 (HK FLOW Tool)」,希望以不記名的形式協助年輕人評估自己的精神健康狀況和處理情緒需要,並建議有需要人士尋求專業協助。

請留意此工具旨在提升大眾對創傷經歷、心理困擾和症狀的意識,並不能代替專業診斷或治療。如有需要,請尋求合適的專業服務幫助。

免費不記名使用:心之流HK FLOW Tool

「我哋要學識點處理自己嘅情緒,
先可以一齊繼續撐住,堅持落去。

幾分鐘時間,你可以攞返一個屬於你個人嘅分析,俾你了解多啲自己個狀態,知道唔處理好會點影響我哋,同埋可以做啲咩。

爲保障你嘅個人私隱,我哋唔記名,

只要你真誠嘅答覆。」

心之流HK FLOW Tool

更多社區關懷:「疫」境修習靜觀 好好照顧自己

Back to top button
Close